8. kolo

22.08.2011 23:42

Povedali po zápase 8.kola:

 

Slovan Hrašné - FC HOTELING Sekule   2:3

jarous /Hrašné/: Dnes sme podali opäť bojovný výkon,ale opäť to bolo málo.Druhý zápas za sebou sme inkasovali gól v poslednej desaťminútovke z penalty.Musíme sa z toho poučiť a musíme ísť ďalej.Sezóna sa ešte len rozbieha.Súperovi gratulujeme.


 FC Chemlon HUMENNE - ŠK 1918 Sobrance  3:1


 Dobšiná Hurricanes FC - FK SNP 60 BB  1:1

pindos05 /FK SNP BB/ - Bod hodný zlata. Moji zverenci odohrali dnes veľmi kvalitné stretnutie, od posledného kola boli na nerozoznanie a boli sme lepší ako súper, no chýbalo viac šťastia ale aj tak som s bodom aj s predvedenou hrou veľmi spokojný.


 Kalinkovo - MFK Topoľčany  0:2

velmistr /Topoľčany/: Zaslouzene tri body. Konecne mi borci ukazali ze futbal umi hrat a dnes sme domaci do niceho nepustili a na nas jednoduse dnes "nedozrali". Velmi dulezite body do tabulky. Jsem nadmiru spokojen.


 STAVIVA HUMENNE - TJ Baník Rožňava  6:1


 FC Real Trnava 1926 - FK Beluša  2:3


 FK POLCOM Jasenov ™ - Rimavská Sobota Warrior´s  2:2

BlackZ /RS/: Cenná remíza na pôde vynikajúceho celku našej ligy. Možno si niekto povie že sme zakopli, no ja to tak nevidím, nie sme favoriti ani ligy a neboli sme favoriti ani tohoto ináč výborného zápasu. Stále som spokojný čo môj tím predvádza je to skvelé ako pracujú a dnes odohrali fakt ťažký a veľmi dobrý duel, ja blahoželám súperovi k bodu a za skvelý zápas o ktorý sa tiež pričinili.


Ruská Zborna Utd. - FC Dragons Červenica  3:1


Slavia Dolná Súča - 1.FC Košice   2:0

Diennz /Košice/: Dnes nevyhral lepší,vyhral štastnejší a efektívnejší...my sme si nedokázali vypracovat žiadnu gólovu šancu a tak sa vyhrat samozrejme nedá,gratulujeme súperovi a my musíme popracovat na hre pred hostujúcim publikom.

 

loprais /D.Súča/: Súhlasím so súperovým manažérom .... vyhrali šťastnejší a preto dúfam,že nabudúce už budem môcť povedať o svojom mužstve,že vyhrali lepší.


AC Komjatice - FK Parťáci Stará Turá ™  0:2

emerson001 /St.Turá/: Poraziť majstra a ešte na jeho pôde je skvelá vec, preto si toho veľmi vážim. Pre mňa krásne 3 body!!!